2010. július 14., szerda

Akkor kezdjük

Sok téma foglalkoztat. Mindig más. Ami aktuális az életemben. Hol magánéleti, hol szakmai, hol egészséges életmóddal kapcsolatosan. Ilyenkor leginkább az internetre támaszkodom a téma kivesézéséhez, pro-kontra információk gyűjtéséhez. Ilyen volt pl. a candidadiétám több mint tíz éve, vagy az első gyermekemmel való várandóság, a gyed-gyes igénylés, ingatlan vásárlás, adóoptimalizálás, lúgosítás és sorolhatnám. Nem sajnálom az időt a rengeteg oldal, blog, fórum könyv átolvasására. Rendszerint csatlakoztam is az adott témában indított fórumokhoz, ahhol szerintem a leginkább ki lehet beszélni a dolgokat. Csakhogy ezeket már nem igen tudom újra fellapozni, mert vagy annyira régen voltak, vagy már el is felejtettem hol vannak. Szóval gondoltam jó lenne egy saját fórum, ahhol bármikor megtalálom a számomra fontos, vagy valaha fontosnak vélt infokat. Nos, ezt a blogot szánom erre a célra. Vagyis hogy az összevadászott tudást egy helyen tároljam, ami a jövőben másoknak is hasznos lehet, ne kelljen mégegyszer utánajárnia. Ugyanakkor persze jó lenne, ha mások is segítenének hozzászólásukkal bővíteni a látókörömet egy-egy aktuális probléma kapcsán.

Közben persze szépen kikerekedik az életem sztorija, gondolván az utókorra. Hiszen ezért blog, nem igaz?....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése