2010. október 7., csütörtök

Egyéni vállalkozás bejelentése és egyéb fontos teendők

Eljött a nagy nap, ma megkapom a kulcsot az üzlethez. A használatbavételi még nincs meg, de addig is pakolhatok.

Sőt, a nyitásig még számos teendő vár.

Egyéni vállalkozói kiváltása, illetve bejelentése.
Mivel az igazolványt már nem kötelező kiváltani, így az egész ingyen van (az igazolvány kiváltás már 10.000 Ft-ba kerülne). Egyenlőre nem kérem, remélem sehol nem fogják tőlem kérni. Hallottam, hogy bankban előszeretettel kérik, addig nem nyitnak vállalkozói számlát, hiába nem kötelező. A bejelentést próbáltam a neten, letöltöttem a szükséges szoftvert, leszedtem a megfelelő nyomtatványt, de a kitöltéséhez már segítséget szerettem volna. Hívtam is a helyi illetékes okmányirodát, ahol nagyon kedves volt a hölgy, de mondta, hogy személyesen fáradjak be. Puff! Mindegy, ma 2-re van időpontom, majd becuccolunk a kisfiammal, de pont ezt szerettem volna elkerülni.

Vennem kell még mérleget és pénztárgépet.
Sajnos csak a hitelesített mérleg a jó, hiába kapni 6 ezerért szuper jót, de nincs hitelesítve. Sőt, állítólag azt a fajtát nem is lehet, amire rákérdeztem. Pedig árszorzós, világíós, külön vevőfelé mutatós. A hitelesített az kb 23 ezerbe kerül.
Pénztárgép árak terén még jobb a helyzet. Minimunm 40+áfa körül indulnak. Találtam egy honlapot, ahol bérelni lehet, http://www.pog.hu/, de így is 25 ezer egyszeri induló összeg + havi 1990 a bérleti díj. A könyvelő azt mondta, hogy nyugta nem elég, mindenféleképpen kell a pénztárgép. No ennek azért utána nézek.

Csináltatni szeretnék kirakatmatricát. Mint használtruha üzlet, nagy kirakatot nem igen tudok elképzelni, inkább lefedem az ablak egy részét. Persze ezt se csináltattam még soha, úgyhogy ennek is utána nézni, hol lehet, hogy működik, mennyiért. Találomra felhívtam a netről egy céget, aki a nyomtatással foglalkozik, ott adtak egy grafikus telefonszámot. Most arra várok, hogy ő mondjon rá valamit. Az igényem egy boldog családi idill kép, ahol a gyerekek ugrálnak, mosolyognak. Inspirációnak a DM matricákat vettem, nekem az nagyon tetszik. Persze én gyerekekkel szeretném.

Aztán venni kell a nyomtatványboltban Áfa tömböt, vásárlók könyvét, amit még hitelesíttetni is kell az önkormányzatnál, zárv-nyitva táblát, dohányozni  tilos táblát. Tehát a következő állomás egy nyomtatványbolt.

Most viszont rohanok az okmányirodába, a vállalkozóiért.

1 megjegyzés:

  1. Абрам Александр üzletember vagyok, aki képes volt újjáéledni haldokló favágó üzletét egy Isten segítségével, akit Benjamin Lee, a hitelkonzultánsnak hívtak. Jekatyerinburgban vagyok Екатеринбург. Nos, vállalkozást akar próbálni, rendezni az adósságát, kibővíteni a meglévőt, pénzre van szüksége az áruk vásárlásához. Problémái vannak a jó hitelkeret biztosításával, szeretném, ha tudnád, hogy Benjamin úr látni fog téged. Ez a megfelelő hely az összes pénzügyi problémájának megoldására, mert élő bizonyság vagyok, és ezt nem tudom csak megtartani magamnak, amikor mások pénzügyi utat keresnek. Szeretném, ha mind kapcsolatba lépne ezzel az Isten által küldött hitelezővel. a többi részben leírtak felhasználásával e nagyszerű lehetőség részese lehet. E-mail: lfdsloans@outlook.com Vagy a WhatsApp / Szöveg + 1-989-394-3740.

    VálaszTörlés